Love Been Taken
Disclaimer




Hi ! Iam Farhana Izzati and i TwentySecond y/o on this year. Thanks for liking and viewing my stupido blog . Hye bloggie keep in touch! ;)
Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Farhana Ahmad
Best view: Google Chrome
Tuesday 13 August 2013 | 01:44 | 0 comments
 
 
Hoiihoii ! Selamat Hari Raya Semua , Moga Baik baik saja disana . Kembung perot makan lemang ? ketupat ? haha . Perkara biasa waktu raya . lepas raya jalan lupa diet balik :P heheh. 
Bajet bajet je aku ni . dah lama tak hapdet blog sesekali nak usha-2 jugak kan ?
Penat bekerja mencari rezeki . Alhamdulillah .

aku tak tahu sampai bila aku nak tunggu dan mengharap lagi pada dia . Even dia dah tahu tapi entah lah . Dia macam xde langsung perasaan kat aku atau aku je yang beria riaaaaaa . Bila nak lupakan dia Bila dah sedia nak tempuh semuanya tetibe je muncul tak dekat depan mata dekat telefon . Apekan daya, Dugaan Allah . Bukan diri ni yang minta tapi Allah tu nak Uji aku . 
Nak uji Hati Hambanya ini :) Aamiin .
Alhamdulillah sampai setakat ni aku masih lagi Hak milik Allah dan juga Mak Ayah Aku  .
Mungkin hati ja yang terusik . tapi masih mampu bertahan . Alhamdulillah . 
Aku lebih berhati hati memilih kawan lebih berhati hati memilih pasangan .
 Lambat atau cepat semua tu Allah yang tentu kan right ?
Kita hanya mampu merancang dan segalanya Allah yang tentukan. Alhamdulillah.
Mungkin Kalau bukan dia yang tertulis di Luh Mahfuz ku , ade yang lebih baik dari dia . 
Allah tu Maha Adil . Tak perlu Ragu .
 
Semoga Allah buka kan hati aku untuk Insan lain dan aku terima seadanya <3

 


Old things