Love Been Taken
Disclaimer




Hi ! Iam Farhana Izzati and i TwentySecond y/o on this year. Thanks for liking and viewing my stupido blog . Hye bloggie keep in touch! ;)
Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Farhana Ahmad
Best view: Google Chrome
Lindungilah Mereeeka Ya Allah .
Monday 4 March 2013 | 23:14 | 0 comments
 
 
 
 Hari demi hari aku masih lagi sendiri . Takdir yang menentu kan segalanya. Dan hari ni dikhabarkan mangsa yang terkoraban naik kepada 8 orang . Ya Allah, Selamatkanlah Hamba Mu yang berada di Sabah . Lindungilah mereka Ya Allah . Aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa . Mengapa semua nya terjadi ? Mereka tidak bersalah mengapa mereka dilakukan begitu . 
Lindungilah mereka Ya Allah.
 
Dan aku berharapkan Teman ku Dyla moga dia dan keluarganya selamat di Lahad Datu. Satu persatu terjadi , tidak cukup lagi kah ? Menitis air mata ni bila tengok anak kecil yang tidak tahu apa apa mengiringi ayahnya. Dia masih memerlukan kasih seorang ayah. Dimana sifat berperikemanusiaan mereka mereka ? Mengapa perlu bunuh membunuh ? Sedihnya hanya Allah s.w.t saja yang tahu . Sampai bila perkara ini harus berterusan ? Berserah pada yang Maha Esa dan kita berusaha untuk membanterasnya . Kita hanya mampu merancang dan Allah sahaja yang tentu kan . Allahuakbar !
JASA MU AMAT AKAMI KENANG ! 
AL- FATIHAH .


                                                                      YA ALLAH , 
                                    LINDUNGILAH PASUKAN KESELAMATAN KAMI

 


| New things